Toegankelijkheid

Wij willen dat de informatie op de website van Werkzaak Rivierenland voor alle mensen zo toegankelijk mogelijk is, ook voor bezoekers met een beperking. Wij willen zo volledig mogelijk voldoen aan de eisen van DigiToegankelijkheid.

Toegankelijkheidsverklaring

Werkzaak Rivierenland wil de eigen online informatie en dienstverlening toegankelijk maken volgens het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid. Je kunt onze verklaring bekijken in het landelijke register van toegankelijkheidsverklaringen:

Status toegankelijkheidslabel van Werkzaak Rivierenland. Volg de link voor de volledige toegankelijkheidsverklaring.

Feedback en contactgegevens

Loop je tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heb je een vraag of opmerking over toegankelijkheid?

Neem dan contact op via info@werkzaakrivierenland.nl 

Wat kun je van ons verwachten?

  • Binnen 5 werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging.
  • We informeren je  over de voortgang en de uitkomst.
  • Binnen 3 weken is je verzoek afgehandeld.

Handhavingsprocedure

Ben je niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?

Dan kun je contact opnemen via klachtenregeling-werkzaak-rivierenland